Bujdosó, GyöngyiSzabó, Tifany Bianka2022-05-052022-05-052022-05-04http://hdl.handle.net/2437/332308Szakdolgozatomban négy online marketing eszközt mutatatok be: webhelyet, közösségi média marketinget, tartalommarketinget és keresőoptimalizálást. Elsőként részletezem a webhely dizájnjának tervezéseét, és a technikai feltételeket. A közösségi média marketing keretein belül többek között az influencer marketinget is tanulmányozom. A tartalommarketing fejezetben kiderül mitől igazán jó egy tartalom. Végül a keresőoptimalizálás 3 fajtáját, a technikai, on-page és off-page keresőotimalizását mutatom be. Majd az eszközök ismertetése után bemutatom ezek sikeres használatának feltételét, a marketing tölcsért és ennek alkalmazását. Ezt követően saját webhelyt hoztam létre, az elméleti részben kidolgozott feltételeknek megfelelően. A webhelyen keresztül igyekeztem bemutatni az online marketingeszközök alkalmazását.44huonline marketingweboldalmarketing stratégiaOnline marketingstratégia bemutatása saját webhelyen keresztülDEENK Témalista::InformatikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.