Juhász, LajosBecsei, Zoltán2021-05-042021-05-042021-04-22http://hdl.handle.net/2437/308368Dolgozatomban egy-egy komplett tavaszi, nyári, őszi és téli erdei iskolai programot fogok bemutatni. A programtervben fontos és visszatérő kronológiai elem lesz az évszakok körforgása, a természet változásának megfigyelése. Szintén fontos volt számomra, hogy az új ismeretek elsajátítása mellett valami maradandót, kézzelfoghatót is alkothassanak a gyerekek. Ezért minden évszakban dolgozunk majd olyan eszközökön, melyek természetvédelmi szempontból értékesek és a gyerekek maguk állíthatják őket elő, akár a későbbiekben önállóan, otthon is. Így ezek az eszközök hosszú távon szolgálhatják a környezeti nevelés és a természetvédelem céljait is.54huerdei iskolatermészetpedagógiaEgész évben erdei iskolaDEENK Témalista::Mezőgazdaságtudomány