Dávid, ÉvaSzűcs Róbert, Sándor2020-09-112020-09-112020-08-06Economica, Évf. 5 szám Különszám (2012) , 32-391585-6216https://hdl.handle.net/2437/294707Nowadays consumers can encounter a new adverti sing practi ce. The programmes of Hungarian television channels contain an increasing number of product placements perceived by consumers. Product placement is markedly different from the classical component of marketing-mix, so the opinions on product placement vary from country to country. In our present research we have observes the effects that encourage advertisers to use product placement in their advertising activity. Our goal is to provide a short overview of the influence of product placement on the buying habits of customers.Napjainkban egy átlagos fogyasztó a reklámozás új gyakorlatára lehet figyelmes. A hazai televíziós csatornák műsorai egyre több esetben tartalmaznak a fogyasztók által is érzékelhető termékmegjelenítésekkel. A termékmegjelenítés lehetősége az eddigi marketingkommunikációs mixbe nehezen illeszthető bele és annak megítélése országonként eltérő lehet. Kutatásunkban feltérképezzük azokat a hatásokat, amelyek arra bátoríthatják a hirdetni szándékozókat, hogy éljenek a brand entertainment / product placement – azaz termékmegjelenítés lehetőségével, Célunk, hogy rövid áttekintést nyújtsunk arról, hogy a jelenség hogyan képes befolyásolni a fogyasztók vásárlási szokásait.application/pdfmedia lawproduct placementbrand entertainmentmarketingbuying habitsmédiatörvénytermékelhelyezéstermékmegjelenítésmarketingvásárlási szokásokkereskedelmi csatornák műsoraiban elhelyezett termékmegjelenítések hatásai a magyar fogyasztókrafolyóiratcikkOpen AccessSzolnoki Főiskolahttps://doi.org/10.47282/ECONOMICA/2012/5/Különszám/4479EconomicaKülönszám52560-2322