Mező, KatalinVeresné Balogh, Dóra2022-04-112022-04-112022-04-11http://hdl.handle.net/2437/330396A szakdolgozat témája a tanulásban akadályozott tanulók tanulási megsegítése IKT eszközök által. Elsősorban a pedagógusok szemszögéből tekint a kérdéskörre, főképp a XXI. századi gyógypedagógusok szemléletét vizsgálja. Miképpen változott a közoktatási intézményekben dolgozó gyógypedagógusok attitűdje az új technológia használatával kapcsolatban, milyen okok, tényezők rejtőzhetnek az alkalmazás vagy elutasítás hátterében. A különféle digitális eszközök vajon szervesen beépülnek az oktatási folyamatba vagy háborítatlanul meghúzódnak a hagyományos módszerek hátterében?51 oldalhutanulásban akadályozott tanulókIKT eszközökdigitális kompetenciagyógypedagógusokTanulásban akadályozott tanulók tanulási megsegítése IKT eszközök általDEENK Témalista::Neveléstudomány