Kruppa, Kinga TündeDemeter, Benjámin2024-02-012024-02-012023https://hdl.handle.net/2437/365954A szakdolgozatomban bemutatom egy FPS játék fejlesztésének folyamatát a Unity használatával. Az első szakaszban áttekintem a videójáték helyzetét a társadalomban, majd ismertetem a játékmotor által nyújtott lehetőségeket és az ezekhez kapcsolódó alapfogalmakat. A második szakaszban végigveszem a játék elkészítésének lépéseit. Ennek során kitérek a pályatervezésre, a modellek elkészítésére Blenderben, valamint a további vizuális elemekre és a játékmechanikákat vezérlő szkriptekre. Végül pedig összegzem ezeket és beszámolok a fejlesztés során szerzett tapasztalataimról.45hujátékfejlesztésUnityFPSIndieFPS játék tervezése és fejlesztése Unity-benDEENK Témalista::Informatika::KomputergrafikaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.