Kálai, SándorPetró, Enikő2018-04-112018-04-112018http://hdl.handle.net/2437/249394A japán reklámok mára már valóságos mémmé váltak az internethasználók köreiben és az ezeket összegyűjtő videók nagy megtekintésszámmal rendelkeznek. Ezzel ellentétben Magyarországon például legtöbben zavarónak és idegesítőnek tartják a reklámokat. Dolgozatomban arra keresem a választ, hogy miért különböznek ilyen mértékben a Japánban készült valamint az itthoni és más kelet-európai országok reklámjai. Fókuszcsoportos beszélgetések segítségével kommunikáció szakos és más területeken tanuló hallgatók meggyőződését kértem ki. Különböző témájú reklámokat mutattam nekik és kérdések segítségével szűrtem le általános véleményeket.24hujapánkelet-európareklámfókuszcsoportJapán és kelet-európai televíziós reklámok összehasonlítása(Fókuszcsoportos beszélgetések elemzése)DEENK Témalista::Kultúratudomány