Gyarmati , GáborBoros, Dóra2023-05-102023-05-102023https://hdl.handle.net/2437/352678A marketing azon tudományágak egyike, ahol az utóbbi időben jelentős változások történtek. Az emberi élet felgyorsult, és ez a marketingre is nagy hatást gyakorol, hiszen a célközönség az emberek, akik a vásárlók és az ügyfelek szerepét töltik be egyaránt. A tartalommarketing jelentősége napjainkban elengedhetetlen, hiszen a 21. századi vevőszerzés hatékony eszköze, mely olyan marketing megközelítést képvisel, ahol a releváns információátadás a cél. Záródolgozatomban alapvetően a marketinggel, mint fogalommal és annak jelentőségével, ezen belül is a tartalommarketing területével foglalkozom. Tanulmányozom azt a kérdést, hogy mi a tartalommarketing tevékenysége és értelme, valamint annak az ingatlanpiaccal kapcsolatos szerepe. Ismertetem, hogy milyen hatással van az emberekre a tartalom, valamint megvizsgálom annak szerepét egy ingatlanokat hirdető portál példáján keresztül.25hutartalommarketingingatlanhirdetésA tartalommarketing tevékenységének vizsgálata egy ingatlanokat hirdető portál példáján keresztülDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány