Gortka-Rákó, ErzsébetKissné Nagy, Erzsébet2017-04-052017-04-052017http://hdl.handle.net/2437/236473Dolgozatomban a hátrányos helyzetű gyerekekhez kapcsolódó fogalmak, törvényi előírások áttekintése után a pedagógusok és segítő szakemberek szerepét, feladatait mutatom be a hátrányok leküzdése érdekében. Az együttműködő szakmacsoportok közül kutatásomban a pedagógusok és a Család- és Gyermekjóléti Szolgálat együttműködését előnyben a Porcsalmán interjú és kérdőíves vizsgálat alkalmazásával. Kutatásom eredménye igazolta hipotéziseimet, hogy a pedagógusok és a Szolgálat együttműködése megfelelő, egymás munkáját segítő, kiegészítő. Emellett bemutatok néhány iskolai tevékenységet, amely a hátrányok leküzdését hivatott szolgálni, és az együttműködésre kötelezett partnerek közös munkája során jött létre.62huhátrányos helyzetgyermekvédelemcsalád-és gyermekjóléti szolgálatpedagógusokA szakmaközi együttműködés lehetőségei a hátrányos helyzetű gyerekek segítése érdekébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok