Mező, KatalinBihari, Tímea2020-04-232020-04-232020-04-22http://hdl.handle.net/2437/284344A szakdolgozatban említést tettünk a tehetséggondozás feltételeiről, a Nemzeti Tehetség Programról, a nemzeti köznevelésről szóló 2011.évi CXC. törvény ide vonatkozó részeiről, a legnépszerűbb tehetségmodellekről, tehetség meghatározásokról. Foglalkoztunk a tehetség óvodai értelmezésével, a képi-vizuális területen kimagasló képességek jellemzőivel, óvodai azonosításával, az óvodapedagógus szereplehetőségeivel. Betekintést adtunk a Létavértesi Gyermeksziget Óvoda- Bölcsődében és Tagóvodájában működő tehetségműhelyekről, kiemelve a vizuális tehetségműhely munkáját. A dolgozatban egy saját kutatás összeállításával, képet kaptunk Létavértesi Gyermeksziget Óvoda- Bölcsődében működő vizuális tehetségműhelyeibe és más képességterület tehetségműhelyeibe beválogatott gyermekek rajzainak különbségeiről.34huvizuális nevelésóvodai nevelésrajzelemezés5-6 éves korosztály tehetséggondozása vizuális képességterületenDEENK Témalista::Neveléstudomány