Frankó, KrisztinaGergely, Judit2016-04-282016-04-282016-04-26http://hdl.handle.net/2437/225901Diplomadolgozatom témaválasztásánál fő szempontnak tartottam, hogy a 21. század legfőbb gazdasági élénkítőjével, az internettel foglalkozzak behatóbban. Vállalkozó családban nőttem fel, szüleim több, mint 25 éve sikeres kereskedés tulajdonosai, ezt annak is köszönhetik, hogy haladnak a korral. Úgy gondolom az online marketinggel törődni, abba befektetni egy kisvállalat számára jövedelmező. Mindezt nemzetközi piacon megvalósítani kihívás, dolgozatomban egy konkrét kisvállalkozás nemzetközi online marketing stratégiáját mutatom be.51humarketingnemzetközi piaconline marketinginterkulturáliskkvKis- és közepes vállalkozások online marketing stratégiája egy konkrét példán bemutatvaDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing