Csernoch, MáriaPink, Edit Éva2022-04-142022-04-142022http://hdl.handle.net/2437/330644Az elmúlt években az elektronikusan (is) elintézhető ügyek száma drasztikusan megnőtt. Tegye fel a kezét, az, aki a digitális világban magabiztosan mozgó, a felnőttkori értő olvasás képességének birtokában, átlagos vagy átlagon felüli intellektussal stb. rendelkezőként nem bosszankodott még valamely e-ügyintézési portál áttekinthetetlen menüstruktúráján, értelmezhetetlen kérdésein, inkoherens ügyintézési folyamatán stb.! Az e-ügyintézési platformok zöme szükségtelenül bonyolult, rosszul strukturált, nem felhasználóbarát. Hatékonyságuk további gátja a lakosság alacsony (digitális) kompetenciaszintje. Az elmúlt évtizedekben a digitális társadalom megteremtése címszóval felhasznált euró milliárdok ellenére a társadalom jelentős része számára az internetelérés továbbra is korlátozott. A dolgozat a digitális társadalommá formálódás gátjának tekinthető, komplex problémák feltérképezésével és néhány e-ügyintézési felület elemzésével kíván rámutatni azokra az okokra, melyek miatt a digitális ügyintézés fejlesztésére fordított állami és egyéb források nem érték el a kívánt társadalmi hatást.27hue-ügyintézés, e-közigazgatás, felhasználói élményAz e-ügyintézés hatékonysága az ügyfelek szemszögébőlDEENK Témalista::Informatika