Czine, PéterKrausz, Réka2024-06-212024-06-212023-10-20https://hdl.handle.net/2437/374507Dolgozatom célja, hogy bemutassa az online kereskedelem sarkalatos pontjait, ismertesse a közösségi háló szerepét az értékesítésben, végül pedig megvizsgálja ezeket a Frektan Kft. kontextusában. Záródolgozatom témájául azért az online kereskedelmet, illetve egy marketing szempontú vonulatot választottam, mivel a képzésem során a legtöbb tárgyam ezekhez kapcsolódott, és ezeket éreztem magamhoz igazán közel. A gyakorlatom során a Frektan Kft.-nél jobban beleláttam ebbe a világba, és még inkább felkeltette az érdeklődésem ez a téma, hogy hogyan is működik mindez valójában.24humarketingkereskedeleme-marketingA közösségi háló és az e-marketing szerepe az értékesítésbenDEENK Témalista::KözgazdaságtudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.