Fehér, AndrásAlmágyi, Bence2021-11-092021-11-092021-11-09http://hdl.handle.net/2437/324206A World Wide Web business, avagy a vállalkozások online jelenléte. Az utóbbi években rohamosan fejlődött az internetes kereskedelem. Új szereplők jelentek meg a piacon, melynek hatására a verseny erősödött. Dolgozatomban 2 kereskedelmi forma esetében, a kapcsolódó fogalmak értelmezését követően, meg szeretném vizsgálni, be szeretném mutatni az online boltok, online kereskedelem szerepét, lényegét és feladatát mindkét szinten. Célom, hogy átfogó képet alkothassak a kis és nagykereskedelmi szereplők világáról. Reggelente online olvassuk a helyi, országos és a világban történt legfontosabb híreket, online nézünk filmeket, választunk ajándékot szeretteinknek, ott tervezzük meg utazásainkat. Az elmúlt néhány esztendő megváltoztatta életünket. A dolgozatomban az alábbi kutatási kérdésekre keresem a választ: - Érdemes-e a vállalkozásoknak az internetes kereskedelem irányába mozdulni? - Hatással volt-e a koronavírus járvány az online kereskedelemre? - Milyen előnyökkel jár az internetes vásárlás a végfelhasználók, vagyis fogyasztók számára?41huwebáruházonline kereskedelemkereskedeleminternetA World Wide Web business, avagy a vállalkozások online jelenléteDEENK Témalista::InformatikaDEENK Témalista::Informatika::Informatikai hálózatok