Soós, MihályNagy-Buza, Réka2016-04-262016-04-262016-04-25http://hdl.handle.net/2437/225547Dolgozatomban az Y generáció biztosításokkal kapcsolatos tudását és attitűdjét vizsgálom. Ez a generáció, melynek tagjai egyetemen tanulnak illetve nemrég léptek a munkapiacra, egy új korszakot hoz magával. Szemléletük erősen eltér az elődeikétől. A mai pénzügyi oktatás hiányossága és az említett új látásmód azonban nem kedvez a biztosítók által eddig használt marketingeszközöknek. Dolgozatomban kifejtem az új generáció életszemléletét, pénzügyekhez való hozzáállását illetve, hogy a biztosítók milyen új marketingeszközökkel növelhetnék fogyasztói körüket. Bemutatom, hogy mely kommunikációs csatornák által érhető el a fiatalabb korosztály.66huY generációbiztosításmarketingAz Y generáció biztosításokkal kapcsolatos attitűdjének vizsgálataThe analisys of generation Y's attitude in regards to insurancesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány