Fazekas, JánosnéVeres, Csaba2016-04-052016-04-052006http://hdl.handle.net/2437/223123A kisgyermeknevelő már a beszoktatás időszakában a szülőtől az otthoni napirend sajátosságairól – specifikumairól tájékozódik. Diplomamunkám témájának kiválasztásánál úgy gondoltam a napirend az - az irányelv mely kellő képen specifikum és szakmai hozzáértést igényel a Csecsemő és Kisgyermeknevelőtől. Számításba kell vennie az étkezések idejét – a köztes időkben „speciális” játékteret biztosítva a gyermeknek a szabad játéktevékenység lehetőségét megvalósítva. (nagymozgást elősegítő játékok, szem kéz – szem láb koordinációs képességet fejlesztő, finom motorikai képességet fejlesztő, térlátást, ritmusérzéket fejlesztő tevékenységek, személyes fejlesztő gyakorlatok, kommunikációs és szocializációs képességük elősegítő foglalkozások) Mindezen információk birtokában a kisgyermeknevelőre igen szerteágazó feladatkör hárul, melynél a szakmaiságnak fejlesztése és új ismeretanyagok befogadása, valamint szakmai programjába beépítése mellett, a gyermekek napirendjének életkoruknak megfelelő szervezése is hárul.56huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországBölcsődei nevelésCsaládi nevelésGondozásNapirendBölcsőde és a család napirendjének azonosságai és különbözőségeiDEENK Témalista::Neveléstudomány