Laoues Czimbalmos, NóraAlexa, Gréta2020-04-272020-04-272020-04-27http://hdl.handle.net/2437/285010A szakdolgozatom témájaként a magyarországi és németországi integrált intézmények hasonlóságait és különbségeit szeretném elemezni, illetve a korai fejlesztések eredményességeit szemügyre venni. Vizsgálom a két országban mit jelent a sajátos nevelés igény, illetve milyen lehetőségek vannak a gyermekek együttnevelésével kapcsolatban, esetleges nehézségeket szemügyre veszem. A magyarországi szülők mennyire vannak tisztában a sajátos nevelési igény fogalmával és a gyermekek együttnevelésével kapcsolatban. Az integráció különböző típusait mennyire érzik fontosnak. Milyen lehetséges módszerek vannak a gyermekek korai fejlesztésének elősegítésére, mennyire vannak tisztában a szülők azzal, hogy milyen segítséggel tudnak segíteni a gyermeküknek. A családoknak milyen nehézségekkel kell szembenézniük.36huIntegrációKoragyermekkori intervencióSajátos nevelési igényNémetországAttitűdvizsgálat és esettanulmány koragyermekkori intervenció és integráció tükrébenDEENK Témalista::Neveléstudomány