Szakály, ZoltánSzabó, SáraJasák, HelgaSzente, ViktóriaKiss, Marietta2017-04-242017-04-242014Táplálkozásmarketing. -1 : 1-2 (2014), p. 57-71. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/238397A személyes értékek hatása az egészségmagatartás változására és a tudatos élelmiszervásárlásrafolyóiratcikkopen access szerzői engedéllyelhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM068501TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://www.econ.unideb.hu/images/dokumentumok/T%C3%A1pl%C3%A1lkoz%C3%A1smarketing_fi/2014_I_1_2/09_Szak%C3%A1ly_Z._-_Szab%C3%B3_S._-_Jas%C3%A1k_H._-_Szente_V._-_Kiss_M._A_szem%C3%A9lyes_%C3%A9rt%C3%A9kek_hat%C3%A1sa_az_eg%C3%A9szs%C3%A9gmagatart%C3%A1s_v%C3%A1ltoz%C3%A1s%C3%A1ra_%C3%A9s_a_tudatos_%C3%A9lelmiszerv%C3%A1s%C3%A1rl%C3%A1sra.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/1/1-2/92018-06-01