Karcagi-Kováts, AndreaVarga, Flóra2014-04-222014-04-2220142014-04-22http://hdl.handle.net/2437/189681Dolgozatom első felében az alapfogalmakat tisztázom, majd a bankok jövőképét vázolom föl Richard Watson a Jövő-dosszié című könyve és a McKinsey & Company által 2013-ban készített kutatás alapján. Ezt követően bemutatom, hogy a 2008-ban bekövetkezett gazdasági válság miként befolyásolta a reklámpiaci költéseket és a Magyar Reklámszövetség által minden évben elkészített reklámtorta segítségével megvizsgálom, hogyan rendeződtek át a költések médiumonként és hogyan veszi át lassan a vezetést a digitális média szemben a hagyományos médiumokkal. Majd röviden vázolom az internet egyre növekvő szerepét, különös tekintettel az internet penetrációra és a mára kialakult internet használati szokásokra. Dolgozatom logikai struktúráját aszerint építettem fel, hogy bemutathassam az online marketing lehetőségeit, így a következő fejezetben a leggyakrabban használt eszközök mellett az online reklámozás előnyeiről is szólok pár szót. Az elméleti háttér összefoglalása után a Raiffeisen Bank online marketing kommunikációját ismertetem egy esettanulmány keretében, ahol a célcsoport és SWOT analízis mellett külön figyelmet szentelek a bank kommunikációjában használt online eszközöknek. Dolgozatom zárásaként levonom a következtetéseket és összefoglalom az általam fontosnak vélt és javasolt célkitűzéseket.49humarketingbankA banki online marketing lehetőségei a Raiffeisen Bank példáján keresztülOnline marketing opportunities in the banking sector specifically at the Raiffeisen BankDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::MarketingDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Pénzügyrestricted