Gortka-Rákó, ErzsébetKuik, Judit2017-10-172017-10-172017-10http://hdl.handle.net/2437/244264Szakdolgozatomban a tanodahálózat szerepéről írok a hátrányos helyzetű gyermekek életében, mint leendő szociálpedagógus. Tanulmányaim során részletesen foglalkoztunk a hátrányos helyzetben lévő társadalmi réteggel, így jobban megismerkedhettem ezen emberek problémáival és élethelyzetükkel. Az oktatás egyre nagyobb körben, nagyobb gonddal foglalkozik valamilyen hátránnyal rendelkező gyermekekkel és családjaikkal.A dolgozatban bemutatom a hátrányos helyzetet és a szegénységet is. Az utolsó fejezetben bemutatok egy konkrét Tanodát azon belül is a Hajdúnánási Tanodát részletesen a céljait, működését és amit ők kínálnak a gyermekeknek illetve családtagjaik részére. Majd a kutatási eredményeimet ismertetem, amit 2 Tanodában végeztem, az egyik a Hajdúnánási a másik Tanoda pedig a Hajdúböszörményi. Kutatásom két részből állt az egyik az intézményvezetőkhöz szólt a másik pedig a tanodába járó gyermeket nevelő szülőkhöz/nevelőszülőkhöz.45 oldalhuHátrányos helyzetTanodahálózatA Tanodahálózat szerepe a hátrányos helyzetű gyermekek életébenDEENK Témalista::Társadalomtudományok