Terjék, LászlóNagy, Beatrix2014-04-232014-04-2320142014-04-23http://hdl.handle.net/2437/189737Szakdolgozatomban a logisztika és a Tesco Global Zrt kapcsolatát vizsgáltam a vevőszolgálati munkaterület szemszögéből. Kutatásom során arra kerestem a választ, hogy a vevőszolgálat miként kapcsolódik be a logisztikai folyamatokba, milyen jogszabályok és belső szabályzatok alapján intézik a vásárlói panaszokat, például a minőségi hibás termékek kapcsán. A másik saját kutatásom egy személyes interjú volt egy vevőszolgálati pultban dolgozó munkatárssal. Az interjúm célja az volt, hogy a vevőszolgálati pult másik oldaláról is bemutassam a vizsgált témát. Kíváncsi voltam, hogy a pultban dolgozók hogyan látják, vásárlóik mennyire ismerik az őket illető jogokat42hufogyasztói vevőképviseletvevőkiszolgálásVevőkiszolgálás és fogyasztói vevőképviselete a Tesco Global Zrt.-nélCustemer service and consumer represcutation at Tesco Global Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudományrestricted