Harcsa, Imre Milán2018-10-092018-10-092017Táplálkozásmarketing. -4 : 1-2 (2017), p. 39-52. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/257551A pálinka minősítése a XXI. Századbanfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM075549TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/04_Harcsa_A-p%C3%A1linka-min%C5%91s%C3%ADt%C3%A9se-a-XXI.-sz%C3%A1zadban-2.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/4/1-2/42018-10-25