Hevessy, GáborDobrossy, Tünde2017-05-022017-05-022017-04-27http://hdl.handle.net/2437/238998Szakdolgozatomban a debreceni szállodák értékesítési és marketing tevékenységét elemeztem öt különböző négycsillagos szálloda összehasonlításán keresztül. Szakértői mélyinterjúkat készítettem a kiválasztott szállodákban. A szakirodalmi áttekintést a turizmus fogalmával kezdtem, majd a szálláshelyekkel folytattam, kitérve a szállodákra. Ezt követi a marketing című fejezet a szolgáltatásmarketinggel. Jellemeztem a szállodák értékesítési és marketing részlegét, majd az eladásösztönzést. Szakdolgozatomban helyet kapott az árak képzése és a vendégelégedettség mérése is.68huDebrecenértékesítésmarketingAquaticumLyciumErdőspusztaMalomCentrumDebreceni négycsillagos szállodák értékesítési és marketing tevékenységének összehasonlító elemzéseA comparative analysis of the sales & marketing activities of four-star hotels is DebrecenDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing