Mező, KatalinHajdu, Ildikó2018-10-112018-10-112018-10-11http://hdl.handle.net/2437/257565A szakdolgozat a Down-szindrómás gyerekek életéről szól. A dolgozatban olvashatunk a Down-szindrómás gyerekek testi, érzelmi, szociális és kognitív jellemzőiről. Megtudhatjuk, hogy hogyan működnek a bölcsődei integrált csoportok. A Down-szindrómás gyerekek fejlesztési lehetőségeiről is olvashatunk. A szakdolgozat két részből áll. Az első rész egy szakirodalmi rész, a második pedig egy kutatás, amelyet az általam készített kérdőív alapján készítettünk. A második részben kiderül, hogy a normál fejlődésű gyermekek és szüleik, hogyan viszonyulnak egy eltérő fejlődésű gyermekhez a bölcsődei csoportban. Megtudhatjuk azt is a dolgozatból, hogy mennyiben éri változás a csoport napirendjét, ha egy eltérő fejlődésű gyerek érkezik a csoportba.43huDown-szindrómabölcsődei nevelésintegrált nevelésDown-szindrómás gyermekek a bölcsődébenDEENK Témalista::Neveléstudomány