Oláh, SzabolcsDoros, Fruzsina2023-04-142023-04-142023-04-14https://hdl.handle.net/2437/349597Dolgozatom témája az email marketing, azon belül is az, hogy ma, 2023-ban is sikeres-e és jól működik-e ez az online marketing módszer. Előzetes kutatásom alapján egyetemi záródolgozatom mindenképpen marketing témában szerettem volna megírni. Témám szűkítéséhez úgy kezdtem neki, hogy azokból a módszerekből, amik érdekeltek, elkezdtem jobban belemerülni és igyekeztem találni egy olyat, amiből kevesebb forrást találok, vagyis kevésbé foglalkoztak ezelőtt vele. Ahogyan átnéztem elég sok marketinges szakblogot, ekkor figyeltem fel arra, hogy az email marketing ma is népszerű, de korántsem kapja meg azt a kellő figyelmet, amit kellene. Dolgozatomban célom eljutni addig, hogy kiderítsem, hogy érdemes-e ma is még foglalkozni az email marketinggel, megvizsgálni azt, hogy releváns-e egy-egy kampányban és ajánlanám-e vagy nem annak, aki bele szeretne vágni? Kutatásom módszere a lehető legtöbb szakblog áttekintése volt. Dolgozatom végéhez érve a hipotézisem megerősödött, 2023-ban is ajánlanám az email marketing használatát vállalkozások számára.25humarketingemailmarketingkommunikációAz email marketing relevanciája a 2023-as marketingkommunikációbanDEENK Témalista::TársadalomtudományokHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.