Szilágyi, BarnabásKövér, Enikő Imola2023-04-142023-04-142023-04-13https://hdl.handle.net/2437/349566A szakdolgozat témája a sajátos nevelési igényű gyermekek integrált nevelése és annak fejlesztése. Ennek érdekében egy általános iskola integrált osztályaiban végeztünk kutatást, hogy hogyan viszonyulnak a diákok sajátos nevelési igényű társaihoz. A kutatás kérdőíves formában történt. Az eredmények alapján a pedagógusok, gyógypedagógusok attitűdformalásban betöltött szerepét vizsgáltuk meg. Illetve következtetéseket vontunk le az integrált nevelés fejlesztésének érdekében.40husajátos nevelési igényattitűdintegrált nevelésA sajátos nevelési igényű tanulókkal kapcsolatos attitűdök vizsgálata a nyíregyházi Gárdonyi Géza Általános IskolábanDEENK Témalista::Neveléstudomány