Láposi, Terézia IzabellaPappné Győri, Tünde2020-04-232020-04-232020-04-23http://hdl.handle.net/2437/284380A szakdolgozat tartalma néhány mondatban: Pappné Győri Tünde óvodapedagógus és drámapedagógus, 15 éves bábjátékos szakmai munkásságát „jó gyakorlatként” mutatja be dolgozatában. A bábjáték történetének, elméletének rendszerezésével kezdődik a dolgozat, kiemelve a bábjáték komplexitását, az alkotás, a játék és a mesemondás örömforrásként, flow-ként való megélését. Pedagógiai gyakorlatának bemutatásakor számba veszi a bábcsoportjait, akikkel dolgozott, óvodásoktól a kamaszokon keresztül a felnőttekig, ahol alkalmazta a művészeti nevelés szerteágazó kelléktárát. Kiemeli a bábjáték fejlesztő hatását a személyiségre, a közösségre, valamint az identitásra. A dolgozatában gazdag fénykép gyűjteménnyel illusztrálja a gyakorlat során alkotott bábokat, bábos eseményeket.110huBábpedagógiaBáb művészetMűvészeti nevelésKomplexitásGyermekközpontúságFlowA pedagógiai bábjáték helye a művészettel való nevelés folyamatában, különös tekintettel az óvodai nevelésbenDEENK Témalista::Neveléstudomány