Soós, MihályDoros-Kiss, Fanni2023-04-262023-04-262023-04-25https://hdl.handle.net/2437/350891Diploma dolgozatomban a fogyasztói szokásokat vizsgáltam a szempilla építés szolgáltatásról. A szakirodalmi részben bemutatom a kozmetika történelmét napjainkig, a szempilla építést, mint szakmát, amelyet STEEP elemzés segítségével is vizsgáltam, továbbá egy szempilla építő szakember marketing kommunikációját a 4P segítségével. Annak érdekében, hogy megismerjem a fogyasztói szokásokat erről a szolgáltatásról primer és szekunder kutatást is végeztem. Kvalitatív kutatásként szakértői mély interjút végeztem, valamint kvantitatív kutatásként kérdőíves megkérdezést, melynek eredményeit SPSS matematikai-statisztikai elemző program segítségével dolgoztam fel, amelyet diagramokkal szemléltettem.54humarketingfogyasztói magatartáskozmetikaműszempilla építésszépségápolásA szempilla építéssel, mint szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói magatartás hazánkbanConsumer behaviour related to eyelash building as a service in our countryDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketing