Fehér, AndrásGönczi, Renáta2016-11-022016-11-022016-11-02http://hdl.handle.net/2437/231538Az életmódváltás marketingje c. szakdolgozat az egészséges és aktív életmód elsajátításának lehetőségeit vizsgálja. A XXI. század fogyasztójának számos lehetőség áll rendelkezésére az informálódáshoz, melyek közül az egyik legfontosabb az online marketing. A civilizáció fejlődésével más életfeltételekhez kell alkalmazkodni, mint az előző évszázadokban. A nemzeti megújulás feltétele a társadalom tudatosságra nevelésében rejlik, aminek a lehetősége karnyújtásnyira van tőlünk. Az online média a változás elengedhetetlen eszköze, segítségével pedig elsajátíthatjuk a tudást egy tudatosabb életmód kialakításához.49huéletmódegészségmarketingAz életmódváltás marketingjeThe marketing of lifestíle changesDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány