Láczay, MagdolnaMolnár, Zoltán József2016-04-062016-04-062016-04-05http://hdl.handle.net/2437/223152A szakdolgozatomban a Balkányi Szabolcs Vezér Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola kapcsolatrendszerével foglalkozom.Kérdőívek kérdéseinek elemzésével tárom fel intézményünk kapcsolatrendszerének lehetséges változásait,és jelölöm ki fejlődésének irányait. Az elégedettségi vizsgálatot az elsődleges iskolahasználóknál végeztem,hiszen legfontosabb kapocs a kapcsolatrendszerünkben a szülő és a gyerek.A csökkenő gyermeklétszám miatt szűkséges az intézményünk kapcsolatrendszerének alapos kiépítése.A jó kapcsolatrendszer biztosítéka a jó kommunikáció. De ugyanakkor az is mindenképpen fontos, hogy a kapcsolatrendszerünket úgy alakítsuk ki, hogy az hozzá legyen igazítva intézményünk tevékenységköréhez.56huNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 Magyarországelégedettségi vizsgálatBalkányintézményi kapcsolatrendszerA Balkányi Szabolcs Vezér Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola kapcsolatrendszere és fejlődésének irányaiDEENK Témalista::Neveléstudomány