Vargáné Nagy , AnikóKecskés , Flóra Franciska2024-06-172024-06-172024-04-09https://hdl.handle.net/2437/372991A család szerepe sérült gyermek születése esetén jellemzően felerősödik. A mindennapi élet, a kapcsolatok nehezítettebbé válnak. A szakdolgozat célja megismerni egy adott intézményen belül a sérült gyermeket nevelő szülők és gyógypedagógusok között lévő, kialakult kapcsolatot. A család és gyógypedagógusok közötti kapcsolat különösen fontos. Az együttműködés és a partnerség erősítése lehetővé teszi a hatékony támogatást és fejlesztést a sérült gyermek számára az iskolai környezetben.56huCsalád-intézmény kapcsolatsérült gyermekgyógypedagógiaA család szerepe a gyógypedagógiábanA sérült gyermeket nevelő szülő és a gyógypedagógus kapcsolata az intézménybenNeveléstudományHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.