Szabóné Pataky, EszterFazekas, Márta2015-10-272015-10-272015-10http://hdl.handle.net/2437/217301A dolgozat a marketing kommunikáció egy speciális korpuszára, a szállodai hírlevelekre fókuszál. Ugyanazon szegmensben működő két, hasonló szolgáltatásokat kínáló szálloda ugyanazon időszakot érintő hírlevelének hatékonyságát hasonlítom össze a dolgozatban kérdőíves válaszok alapján. A dolgozat első részében, mely elméleti alapokon nyugszik, a marketing kommunikáció alapjairól van szó, melyeket különböző iparágakból származó példákkal szemléletetek. A dolgozat második fele a kutatásra épül, mely alapján végül kiderül, mi a sikeres kommunikáció első számú kritériuma.55 + mellékletekhuNevezd meg! - Ne add el! - Ne változtasd! 2.5 MagyarországmarketingkommunikációszállodaA marketing kommunikáció hatékonyságának méréseMeasuring the effectiveness of marketing communicationDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány