Szentesi, IbolyaTimár-György, Alexandra2023-05-082023-05-082023-04-26https://hdl.handle.net/2437/352206Szakdolgozatom célja az volt, hogy bemutassam a COVID-19 járvány hatásait az autóipar nemzetközi és hazai szereplőire, nagy hangsúlyt helyezve a magyarországi piacra. A belföldi szereplők közül első munkahelyemet, a BSM Magyarország Kft.-t választottam ki, hogy megvizsgáljam a vállalat gazdasági helyzetét a 2017 és 2021 közötti időszakra vonatkozóan. Összességében elmondható, hogy a BSM Kft. a 2017-es kiemelkedő év után fokozatosan romló teljesítménye miatt csődhelyzetbe került, aminek előidézője nem a COVID-19 járvány volt, de tény, hogy a kedvezőtlen helyzeten sokat rontott. A vállalat sikeressége azon múlik, hogy mennyire tud a cég megfelelően alkalmazkodni a piaci változásokhoz és a vevői igényekhez. Ezért is van szükség megfelelően kialakított információs rendszerre, ahol az adatokból azonnal látható az irány és ezek segítségével azonnali döntéseket, lépéseket tud a vezetőség hozni.60huStratégia, autóipar, környezetelemzésA COVID-19 hatása az autóiparra – A járvány okozta hatások bemutatása egy autóipari beszállítón keresztül a stratégiai eszközök segítségévelImpact of COVID-19 on the automotive industry - Presentation of the effects caused by the epidemic through an automotive supplier using strategic toolsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Gazdaságelemzés