Fehér, AndrásKiss, Boglárka2018-04-262018-04-262018-04-26http://hdl.handle.net/2437/250373Diplomadolgozatomban a Z generáció szabadidő-eltöltési szokásait, azon belül az online és offline szokásait, valamint hagyományos társasjátékozási szokásait mértem fel. A fiatalok nap, mint nap órák hosszat töltenek az interneten való szörföléssel, ennek köszönhetően a kapcsolattartási módjuk is más, mint a korábbi generációknak. Az internet térnyerésének köszönhetően nem csoda, ha a gyerekek ma már inkább digitális játékokkal játszanak, vagy azokon nőnek fel. Ezzel szemben úgy tűnik, hogy a hagyományos társasjátékozás reneszánszát éli, egyre inkább előtérbe kerül. Ezt bizonyítja Budapesten több tematikus kávézó/bár, valamint Debrecenben is egyre több, a hagyományos társasjátékozást alapul vevő vállalkozás indul. Iskolákban is lehet már-már felfedezni őket, bár az intézményekben a hagyományos társasjátékokkal való fejlesztést/ tanítást még nem sikerült kiaknázni. Ennek szellemében vizsgáltam meg a fiatalok társasozási szokásait, igényeit, valamint az iskola által diákoknak szervezett programokat, és egy új vállalati ötlettel álltam elő. A kutatást debreceni középiskolákban végeztem el DÖK-öt segítő tanárok meginterjúvolásával, valamint a fent említett generáció középiskolás korú tagjainak kérdőíves megkérdezésével.82huZ generációhagyományos társasjátékokszabadidő-eltöltési szokásokjátékoktatásTe jössz! - Avagy a hagyományos társasjátékok szerepe a Z generáció és az oktatás életébenYour turn! - The role of the traditional board games in the life of generation Z and in educationDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány