Dr. Dajnoki, KrisztinaBaranyi, Barbara Anna2011-04-182011-04-1820112011-04-18http://hdl.handle.net/2437/104675Diplomamunkám középpontjában az ösztönzés menedzsment állt. A logikai felépítés érdekében először a szakirodalom által megfelelő alapot igyekeztem biztosítani saját kutatásomnak. Vizsgálatomat egy konkrét szervezetnél, a mezőkövesdi Modine Hungária Kft-nél végeztem, ahol sikerült részletesen megismerkednem az ott működő ösztönzési rendszerrel. A gyakorlati idő során kutatásomat három módon végeztem. Elsőként esettanulmány formájában dolgoztam fel a szervezeten belül működő javadalmazási rendszert, hogy miképpen igyekeznek alkalmazottaikat motiválni a kitűnő teljesítmény elérése érdekében. Másodsorban kérdőívet készítettem, melyet száz dolgozóval sikerült kitöltetni. Igyekeztem több oldalról (nem, kor, beosztás, stb.) is feltárni a különféle elemekhez tartozó álláspontokat. Terjedelmi korlátok miatt csak a lényeges eredményeket tettem közzé diagram formájában, melyek nagy elégedetlenséget mutatnak a Modine munkaerejének körében. Majd a széleskörű gyakorlati téma feldolgozása érdekében mélyinterjút készítettem a vállalat HR-sével, aki sok érdekes információt osztott meg velem, ami az előző két vizsgálati módszer segítségével nem derült ki. A dolgozat végén az eredmények alapján megoldási javaslatokat fogalmaztam meg, a problémákra vonatkozóan, melyek erősíthetik az elégedett munkavállalók elérését.59huösztönzésCafetéria rendszerAz ösztönzésmenedzsment vizsgálata a Modine Hungária Kft-nélAnalyse of Motivation Management at Modine Hungary Ltd.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment