Balázs, KatalinForgách, Géza2016-05-082016-05-082016-04-07http://hdl.handle.net/2437/226676A reklámok feldolgozásával kapcsolatos szakértői hatást vizsgáltam azzal, hogy három különböző típusú reklám értékelését hasonlítottam össze szakértők és laikusok csoportján. Egyértelműen igazolást nyert, hogy szakértők és a laikusok szignifikánsan eltérő módon értékelik a reklámokat. Ezen eredmények összhangban vannak a szakirodalomban fellelhető hasonló kutatásokkal, illetve a reklámok feldolgozására született különböző elméleti megközelítésekkel.37huszakértői hatásreklámreklámok értékeléseFeldolgozás Valószínűségi ModellReklámhatás ModellMemória-Érzelmek-Gondolkodás modellMeggyőzés Integratív KeretrendszereSzakértői hatás a reklámok feldolgozásában és értékelésébenHasználd, vagy elveszíted! Keresztrejtvény helyett okostelefonnal? Az idős kor egyik legfontosabb pszichológia kihívása: a kognitív képességek megtartása, és modern korunk lehetősége ennek támogatásáraA szülés valódi élménye, a hipnózis alkalmazásávalAz időtartam észlelésének két fontos összetevője - az időtartam izgalmas vagy unalmas volta, és az életkor befolyásoló szerepeDEENK Témalista::Pszichológia::Szociálpszichológia