Szakály, ZoltánKiss, MariettaJasák, Helga2017-04-242017-04-242014Táplálkozásmarketing. -1 : 1-2 (2014), p. 3-17. -Táplálkozásmarketing. - 2064-88392064-8839http://hdl.handle.net/2437/238396Funkcionális élelmiszerek, fogyasztói attitűdök és személyre szabott táplálkozásfolyóiratcikkopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM068500TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://www.econ.unideb.hu/images/dokumentumok/T%C3%A1pl%C3%A1lkoz%C3%A1smarketing_fi/2014_I_1_2/01_Szak%C3%A1ly_Z._-_Kiss_M._-_Jas%C3%A1k_H._Funkcion%C3%A1lis_%C3%A9lelmiszerek_fogyaszt%C3%B3i_attit%C5%B1d%C3%B6k_%C3%A9s_szem%C3%A9lyre_szabott_t%C3%A1pl%C3%A1lkoz%C3%A1s.pdfDebreceni Egyetemhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/1/1-2/12018-06-01