Kuti, IstvánKovács, Andrea2010-04-222010-04-2220102010-04-22http://hdl.handle.net/2437/94393Az emberi társadalom fontos feladata a környezet védelme szinte már évszázadok óta. Az elmúlt húsz évben jelentős tudást halmozott fel a népesség, amelyekkel olyan lehetőségek illetve erők birtokába jutott, hogy akár az emberiség javát is szolgálhatja, de a Föld pusztulásához is hozzájárulhat. Szembe kell néznünk a súlyos károkkal, amelyeket az elmúlt évtizedekben okoztunk, továbbá ezek következményeivel. Témaválasztásom egyik oka, hogy a kormányzatokat, vállalatokat, a tudományt és a marketingszakmát is egyre inkább foglalkoztatják a környezettel illetve a problémáival kapcsolatos kérdések. Témaválasztásom másik motiváló ereje az volt, hogy különös érzékenységgel figyelem a környezet állapotával kapcsolatos információkat, felelősséget érzek a jövővel kapcsolatban, és szeretném, ha a jövő generációinak hasonló, vagy ha lehet, ennél jobb lehetőségei lennének. A mindennapi életben ehhez jómagam is hozzájárulok, természetesen a lehetőségeimhez mérten. Tanulmányom célja a környezettudatossághoz elengedetlen eszközök és motivációk bemutatása Magyarországra, szűkebb környezetünkre vonatkoztatva. Dolgozatomban bemutatom az ökomarketing fontosságát az élelmiszeriparban és ennek megnyilvánulását a webmarketing területén.55 oldalhukörnyezettudatosságökomarketingmarketing stratégiaonline marketingélelmiszeriparA környezettudatos marketing különös tekintettel az élelmiszeriparraEnvironmental awareness and ecological marketing in fodd industryDEENK Témalista::Környezettudományok