Inántsy-Pap, JuditSzalay, Dóra2016-05-032016-05-032016-04-06http://hdl.handle.net/2437/226268Dolgozatomban a jövő-orientációt vizsgáltam művészetoktatásban részesülő és nem részesülő hátrányos helyzetű serdülőknél. Feltételezéseim szerint a művészetoktatásban részesülő hátrányos helyzetű serdülők jövőképe globálisabb, elérhetőbb, mint a művészetoktatásban nem részesülőké. Hipotézisem, mely szerint az iskolai és szülői támogató attitűd együtt jár a serdülők azon elképzelésével, hogy menyire elérhetőek céljaik, igazolódott.48hujövő orientációhátrányos helyzetművészetoktatásMűvészetoktatásban részesülő és nem részesülő hátrányos helyzetű serdülők jövőképvizsgálataSzámítógépes játékpreferencia vizsgálat a megküzdési módok, a játékidő és a nemek tükrébenA protestáns munkaetika és a jövőorientáció kapcsolataAz időérzékelés pszichológiájaDEENK Témalista::Pszichológia