Szűcs, Róbert Sándor2020-03-032020-03-032019Táplálkozásmarketing. -6 : 1 (2019), p. 69-80. -Táplálkozásmarketing. - 2064-8839. - 2631-13802064-88392631-1380http://hdl.handle.net/2437/281383Az élelmiszerpazarlás és a fogyasztói tudatosság kapcsolatamagyar nyelvű folyóiratközlemény hazai lapbanopen access journalhttp://webpac.lib.unideb.hu:8082/ebib/CorvinaWeb?action=cclfind&resultview=long&ccltext=idno+BIBFORM083867TársadalomtudományokGazdálkodás- és szervezéstudományokhttp://taplalkozasmarketing.com/wp-content/uploads/05_Sz%C5%B1cs_Az-%C3%A9lelmiszerpazarl%C3%A1s-%C3%A9s-a-fogyaszt%C3%B3i-tudatoss%C3%A1g-kapcsolata.pdfhttp://dx.doi.org/10.20494/TM/6/1/52020-03-05