Röfler, JánosKovács, Péter2019-01-072019-01-072018http://hdl.handle.net/2437/262864Szakdolgozatomban szakmódszertani ismereteimre, illetve gyakorlati tapasztalataimra alapozva bemutatom a középiskolai földrajzoktatás során felmerülő jelentősebb problémákat. Ennek során kitérek a tanulók földrajz tantárgyhoz való viszonyára, bemutatom a tanórán, illetve fakultáción felmerülő főbb nehézségeket, majd azon problémákat, melyek alapvetően függetlenek a tanári munkától. A dolgozatomhoz kérdőívet készítettem, annak érdekében, hogy felmérjem, hogyan viszonyulnak a tanulók a földrajz tantárgyhoz, mi motiválja őket a tárgy tanulása során és milyen eszközöket használnak ehhez. A kérdőívre érkező válaszok és saját tapasztalataim alapján megfogalmazom, hogy véleményem szerint mit tehet egy oktató a nehézségek csökkentése, illetve a földrajz tantárgy népszerűségének, presztízsének növelése érdekében.27huföldrajzoktatásközépiskolaóraszámtankönyvmunkaformákfakultációA középiskolai földrajzoktatás során felmerülő nehézségekDEENK Témalista::Neveléstudomány