Frankó, KrisztinaNagy, Tamás2013-04-122013-04-122013-04-122013-04-12http://hdl.handle.net/2437/164455A marketingszakemberek mára mind egyetértenek abban, hogy a pusztán hagyományos marketingkommunikációs eszközök használatának szokása fölött eljárt az idő. Egyre inkább az a tendencia van kibontakozóban, hogy valamennyi vállalat marketingstratégiája a „vonalkörnyéki” eszközök széles palettáját alkalmazza a kívánt piaci célok elérésének érdekében. Ennek nyomán csak azok a cégek képesek hatékonyan és hosszú távon biztosítani a működésüket, valamint a fennmaradásukat, amelyek a tevékenységük központjába a fogyasztókat, vevőket állítja. A szakdolgozat szerzője a szakirodalom, továbbá egy hazai nagyvállalatnál bevett gyakorlati példák tükrében kívánja bemutatni a BTL kommunikációs eszközök használatának jelentőségét és mibenlétét napjainkban. Ennél fogva, a dolgozat első része a különböző marketingkommunikációs eszközök elméleti oldalának vizsgálatát, a második része pedig az előzőekben tárgyalt BTL eszközök gyakorlati példákon keresztüli bemutatását tartartalmazza a szerző által választott hazai nagyvállalat tükrében.49huBTLmarketingEgy hazai nagyvállalat BTL tevékenységének elemzéseDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingrestricted