Gurabi, AttilaElekné Huszti, Judit2024-06-192024-06-192024-05-27https://hdl.handle.net/2437/373951A coaching rohamos elterjedése és a pozitív hatásainak a felismerésével számos Vállalat, köztük a Yettel Magyarország Zrt. is úgy döntött 2019-ben, hogy támogatja a Munkatársakat egy belsős coach csapat létrehozásával, aminek nemcsak a százalékban kimutatható profit növekedés volt a célja, hanem a dolgozók elégedettségét is növelni szerette volna. A 2019-es indulás óta, a Field coach csapat számos eredményt mutathat fel a Vállalat számára. Elsősorban a teljes hálózat egységes értékesítési módszertan (5G+) alapján szolgálja ki az ügyfeleket minden régióban. A coaching szemléletet elterjesztette mind az értékesítők, mind a vezetők körében, ezzel egy új perspektívát mutatva a saját fejlődésük érdekében. A működésük során, a tréningeken, képzésen tanult coaching módszereket használva próbálták fejleszteni a kollégákat. A rengeteg visszajelzés és tapasztalat alapján létrehoztak a coach Csapatnak és magának a hálózatnak is releváns, érthető és használható coaching technikát, amivel azóta is dolgoznak. Elmondhatjuk, hogy a Yettel Magyarország Zrt. döntésével, miszerint belsős coachokat alkalmaz a profit növelése és a munkavállalók támogatása érdekében, egy pozitív döntés volt és jelen pillanatban is az. Viszont sok lehetőség van még a további fejlődésre, jobb eredmények felmutatására, amihez a csapat már rendelkezésre áll.52hubelsős coachkülsős coachcoachingYettelField Coachértékesítősaját coaching technikaképzésmentoringtanácsadásBelsős Coaching alkalmazása és hatása a telekommunikációs szektorban a Yettel Magyarország Zrt. példáján keresztülPszichológia::SzociálpszichológiaPszichológia::MunkapszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.