Fehér, AndrásTimku, Edina2024-06-182024-06-182024https://hdl.handle.net/2437/373412A vegetarianizmus régóta jelen lévő - de az utóbbi időben kifejezetten népszerűvé vált - étkezési gyakorlat. Ennek ellenére a társadalom nagy százaléka tájékozatlan a témában és (az ismeretlennel szemben) elutasítóan viselkedik. A növényi alapon étkezők gyakran tapasztalnak - mindenevők által tanúsított - negatív megítélést. Kutatásom során igyekeztem megismerni a szolgáltatói oldalt, az étrend követésével kapcsolatos előnyöket, akadályozó tényezőket, a növényi alapon étkezők tapasztalatait, illetve motivációit, hogy feltárjam azokat a marketing kommunikációs eszközöket, amik által csökkenthető a magas arányban tapasztalt negatív megítélés; és elérhetőek a speciális étrendtől idegenkedő fogyasztói csoportok.59huvegetáriánusnövényi alapúvegánA növényi alapon étkezők tapasztalatainak vizsgálataExamining the experience of vegetarian consumersKözgazdaságtudomány::MarketingHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.