Bíró, HenriettaMátray, Emília Liliána2022-10-242022-10-242022-10-24https://hdl.handle.net/2437/338060Az idei (2022) infláció nagy hatással volt a vállalatokra és a fogyasztói társadalomra is. Az áremelkedés jelenléte természetesen negatív hatást gyakorol mindenkire, mivel egyre magasabbak az árucikkeknek az ára. A fogyasztók megpróbálnak minél kevesebbet és tudatosabban vásárolni. A járvány idején az emberek sokkal inkább preferálták az internetes vásárlásokat, viszont erről az inflációnál nem merül fel. Mivel a termékek ugyanannyiba kerülnek az üzletekben, mint online, ezért bejönnek az áruházba, hogy megtekintsék a megvásárolni kívánt árucikket.28huinflációPhilips20222022-es infláció hatása a Philips vállalatraThe impact of inflation in 2022 on PhilipsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány