Suppné Tarnay, GyörgyiSzabóné Kósdy, Ilona2006-08-012006-08-0120052006-08-01http://hdl.handle.net/2437/294Dolgozatom célja annak feltárása, hogy az 1995-ben bevezetett Nemzeti Alaptanterv hogyan szervezi, milyen lehetőségeket biztosít az iskolai könyvtár korszerű modelljének megvalósításához.Vizsgálatom tárgya: • Milyen lehetőségeket biztosít a NAT a könyvtárhasználati kultúra emelésében; • Miként fogalmazódnak meg a NAT könyvtár-pedagógiai kö-vetelményei a kerettantervekben; • Hogyan jelennek meg ezek a műveltségtartalmak iskolai szinten, a helyi tanterv tükrében – egy konkrét iskolai könyv-tár tevékenységének elemzésével.592254970 bytesapplication/pdfhuno_restrictionkönyv-és könyvtárhasználati ismereteknemzeti alaptanterviskolai könyvtárszakközépiskolakönyvtárhasználatra nevelésA NAT lehetőségei a dokumentum-és könyvtárhasználati kultúra emelésében a pestszentlőrinci közgazdasági és informtikai szakközépiskolában