Kovács, BenceJuhász, Ákos Zoltán2021-10-222021-10-222021-10-21http://hdl.handle.net/2437/323258Napjaink egyik meghatározó kérdése, hogy miként fog átalakulni a következő évtizedekben az üzemanyag-kiskereskedelem, valamint a klasszikus olajipari vállalatok miként tudnak majd adaptálódni ezekhez a piaci változásokhoz. A töltőállomás üzemeltető vállalatoknak időben fel kell készülniük ezekre a változásokra és egy újragondolt üzleti modellel kell megerősíteniük piaci helyzetüket. Ennek érdekében a MOL Nyrt. 2015-ben elindította a Fresh Corner koncepciót, mellyel a nem üzemanyag jellegű termékek kiskereskedelmében kívánnak előrelépni. Szakdolgozatomban a kiskereskedelmi marketing mix elemeken keresztül ismertem meg és mutattam be a Fresh Corner koncepció működését, stratégiai irányvonalait. Kutatásom során a MOL Nyrt. kiskereskedelmi részlegének vezetőivel készítettem interjúkat, melyek során teljes képet kaptam a jövőbeli tervekről, jelenlegi folyamatokról.76huMOLkiskereskedelemmarketing mixFresh CornerA Fresh Corner koncepció bemutatása a MOL Nyrt. kiskereskedelmi marketing mix elemein keresztülPresentation of the Fresh Corner concept through the MOL Plc's retail marketing mix elementsDEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Marketingrestricted