Ványi, NoémiPózerné Páll, Petra2024-06-182024-06-182024-04-24https://hdl.handle.net/2437/373345Dolgozatomban a digitalizáció és automatizmusok hatását vizsgáltam a vevőszolgálati folyamatokra. A vevőszolgálatban az időigényes rendelésrögzítés jól automatizálható folyamatnak bizonyul, mellyel a folyamat jelentősen gyorsítható. Vizsgáltam különböző rendelésrögzítési módok időigényét; automatizmusok hatását az automatikus számlakiállításra, a számlatörlésre és jóváírásokra/terhelésekre tekintettel is. Az automatizálható folyamatok bevezetésével egyidőben mért vevőelégedettség alakulásában is pozitív eredmény mutatkozik. A vevőértékelés alátámasztja a vevőszolgálat átalakulásának és az automatizálható folyamatok bevezetésének sikerét.58huautomatizmusokvevőszolgálatdigitalizációDigitalizáció és automatizmusok hatása a BASF Közép-Európa déli régiójának vevőszolgálatáraThe effect of digitalization and automation in the processes of customer service at BASF Central Europe SouthInformatika::Informatikai rendszerekHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.