Dávid, ImreAdorján, Attila2023-05-082023-05-082023-04-06https://hdl.handle.net/2437/352246Vizsgálatomban a kreatív produktum és a környezet hatása áll fókuszban, amelyhez egy nem verbális kreativitást mérő tesztet választottam. A vizsgálat során a következő kérdésekre kerestem a választ: 1. Van-e összefüggés a nevelési stílus és a kreativitás között? 2. Van-e korreláció a gondozó(k) és a gyermekek kreativitása között? 3. Hogyan alakul a szülők nevelési stílusa az ő szüleik nevelési stílusával összehasonlítva? 4. Van-e összefüggés a gyermekek kreativitása, és aközött, hogy az iskolában mennyire bátorítják a tanulókat arra, hogy önállóan gondolkodjanak és szabadon fejezzék ki véleményüket, illetve, hogy meghallgassák mások véleményét?31hukreativitásszülői nevelési stílusiskolai kreatív klímakörnyezetKreativitás és környezet. A szülői nevelési stílus, az iskolai kreatív klíma és a kreativitás összefüggéseinek feltárásaDEENK Témalista::PszichológiaHozzáférhető a 2022 decemberi felsőoktatási törvénymódosítás értelmében.