Árváné Ványi, GeorginaMáté, Krisztina2012-10-242012-10-242012-10-242012-10-24http://hdl.handle.net/2437/134962A reklámok nagy része pont a női többszínűséget ragadja meg, amikor egy terméket egy vagy több női karakter megjelenítésével próbál kelendősíteni. Köztudomású tény, hogy az ún. negyedik hatalmi ág a média, amely köztudatformáló hatásával át- meg átszövi az életünket, alakítja mindennapjainkat. Kiemelten nagy befolyásoló ereje van a gyermekek szocializációja során, akik a világot sokszor a média által közvetített képeken keresztül ismerik meg. A magyar gyógyszeripar nagyon fontos szerepet tölt be a nemzeti jövedelem megteremtésében és a hazai egészségügyi ellátásban. Folyamatos innováció, termék- és gyártásfejlesztés jellemzi. Az egy főre jutó termelési értéke, hozzáadott értéke, valamint exportja is évről-évre meghaladja az ipari átlagot.53huMarketinggyógyszerGyógyszermarketing az OTC –készítmények piacánMEDICINE MARKETING ON THE OTC MEDICINE PRODUCT MARKETPLACEDEENK Témalista::KözgazdaságtudományDEENK Témalista::Társadalomtudományokno_restriction