Dajnoki, KrisztinaSzabó, Diána2015-01-052015-01-052014http://hdl.handle.net/2437/202986Dolgozatom fókuszában a branding és a toborzás kapcsolata állt, amely jelenleg a HR jövőjével foglalkozó szakemberek egyik legkiemeltebb témája. A folyamatosan változó feltételek a toborzás innovatív megközelítését követelik meg. Egyre több vállalat ismeri fel a munkáltatói márka jelentőségét, és alkalmazza aktívan – ilyen a Robert Bosch Elektronika Kft. is. Kérdéses azonban, hogy műszaki területen, ahová a vizsgált szervezet munkaerőt toboroz, mennyire képes elérni a célcsoportot és milyen mértékben működnek hatékonyan a jelenlegi branding eszközök. Témaválasztásomat tehát főként az indokolta, hogy a mérnökök nehezen elérhetőek a munkaerő-piacon, ezzel a kihívással pedig a vizsgált vállalat nap, mint nap szembenéz.81huemberi erőforrás menedzsmenttoborzásHR brandingA HR branding a toborzás jövője?Munkáltatói márka vizsgálat és toborzási sajátosságok a Robert Bosch Elektronika Kft.-nélHR Branding as the Future of Recruitment? - Employer Brand and Recruitment Study at Robert Bosch Elektronika Kft.DEENK Témalista::Közgazdaságtudomány::Vezetéstudomány, menedzsment